måndag 28 december 2009

Ännu ett livstecken!

10 minuter innan kvällens film börjar känner jag att ett par uppdateringar är på sin plats! Det har ju hänt en del sen senast. 11/12 kom min älskling äntligen hit till Sverige, känns som han har vart här en evighet nu fastän det bara gått strax över 2 veckor.
Det känns som att det har vart fullt upp sen han kom, fast egentligen händer det inte så mkt. Osama väntar på att få börja plugga svenska och jag jobbar på björkbacken. Vi bodde en vecka i min mosters stuga, över jul har vi bott hemma och idag var vi och kollade på en lägenhet här i näs. Hoppas vi får den! Isåfall är den ledig från fredag. Gävleplanerna är framskjutna. Vi har helt enkelt inte råd att flytta, jag har ju inget jobb i Gävle liksom.

Annars måste jag säga att det är så grymt lättande, roligt och underbart att han äntligen är här med mig.

Nu börjar filmen!

Inga kommentarer: